• pLanas

6 nejzdravějších potravin, které nejíme


zdroj: https://foodrevolution.org

Přiznejme si, že většina lidí skutečně nekonzumuje potraviny, které by měla a namísto toho se zaměřuje na potraviny, kterým je třeba se vyhnout za každou cenu. Vzhledem k velké škále zpracovávaných potravin je dnes docela těžké zabránit konzumaci těch nevhodných. Pro ty, kteří plánují žít zdravěji nabízíme šest nejzdravějších potravin, které pravděpodobně nejíte a měli byste:

Guave


Guave je v současné době jedno  z nejzdravějších druhů ovoce, které lze nalézt ve většině obchodů. Toto konkrétní ovoce obsahuje vysokou koncentraci vitamínů a minerálů, které pomáhají posílit imunitní systém proti běžným typům nachlazení. Nejen že guave obsahuje více draslíku než banány (konkrétně 63% a více), ale obsahuje také antioxidant lykopen, který pomáhá odplavit toxiny z těla. Pokud se konzumuje pravidelně, může pomoci v prevenci proti rakovině prostaty.

Mražené borůvky


Pravdou zůstává, že čerstvé borůvky poskytují nejvíce vitamínů a minerálů, ale ne vždy jsou k dostání. Namísto toho si můžete jednoduše koupit mražené borůvky, které jsou naštestí k dispozici celý rok. Mohou být podávány jako koktejl nebo jogurt poskytující potřebnou dávku antioxidantů a velké množství vlákniny která zabraňuje přibývání na váze, tím, že vylučuje nezpracované kalorie rafinovaných potravin.

Zelí


Zdá se, že spousta lidí zapomíná na zelí ve prospěch jiné listové zeleniny, kterou je například salát. To, co si většina z nás neuvědomuje je, že tato zelenina je doslova napěchována živinami, které bojují proti rakovině.

Řepa


Další zelenina učinná v boji proti rakovině je řepa, která na první pohled nevypadá moc atraktivně. Tato nepříliš žádoucí zelenina obsahuje kyselinu listovou, která je velkým pomocníkem především těhotným ženám. Barva řepy, kterou většina lidí nemá ráda je hlavní předností této zeleniny, jelikož pigmenty jsou považovány za látky které zabraňují vzniku rakoviny.

Sardinky


I když se může působit jako zpracované jídlo, sardinky přicházejí s různými typy minerálů které jsou ideální pro diety. V sardinkách jsou mega-3 mastné kyseliny známé pro své pozitivní účinky na hladinu cholesterolu a snižování váhy. Obsahují také spoustu draslíku, hořčíku, zinku a vitamínu B, který napomáhá imunitnímu systému.

Zavařovaná dýně


Další často opomíjený produkt kterému se většina lidí vyhýbá. Pokud tedy opomeneme Hallowen, kdy je dýně populární. Potom už ale málokdo vymyslí nějaký recept. Dýně má velmi málo kalorií, což je ideální pro ty, kteří hlídají váhu. Ačkoliv čerstvé dýně jsou tím nejlepším zdrojem, konzervy jsou také dobré a neměli byste se nechat odradit

zdroj: http://www.naturalnews.com/040329_healthy_foods_omega-3_longevity.html překlad: pLanas

0 zobrazení

©2018 by Za-SVETlem. Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now